BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
     reddog
exploateaza internetul la maxim


CAP XII - Continut pe web

Daca vrei ca pagina ta sa fie vizitata si sa aiba succes, gandeste-te bine ce pui pe ea. Continutul este mult mai important decat forma (prezentarea) paginii. Nu face o pagina care sa contina doar "link-uri catre paginile prietenilor mei", "motoare de cautare" si vesnicul UNDER CONSTRUCTION.

Incearca sa pui ceva interesant si util pe internet. Vrei sa faci o pagina personala? perfect. Dar nu pune doar o poza cu tine si un link catre www.yhaoo.com. Ai un anumit domeniu de interes? Esti pasionat de ozn-uri, integrame, excursii in Muntii Bucegi, automobilism, administrarea retelelor, filme SF sau muzica techno? strange date, aduna link-uri, scrie materiale si creaza continut despre acest domeniu pentru a fi pus pe internet. Vrei sa faci o pagina pentru firma ta? Nu pune doar numele firmei, numarul de telefon si o poza pe tot ecranul cu noul sediu din centru - nu asta este rolul internetului. In schimb, prezinta firma ta si activitatea acesteia. Eventual scrie niste materiale generale, informative sau educative despre domeniul de activitate al firmei - vizitatorii vor avea de ce sa vina pe pagina.

Incearca sa nu copiezi ce au altii, chiar daca o faci in cantitati industriale. O pagina poate avea un succes urias daca vii cu ceva nou - chiar daca volumul informatiei este foarte redus. De asemenea, renunta la "UNDER CONSTRUCTION". Daca nu ai nimic de pus inca pe pagina, nu o pune pe internet. Daca unele sectiuni nu sunt gata, nu le pune pe internet decat atunci cand ai ce sa prezinti in ele.

Gandeste-te ca timpul vizitatorilor paginii tale este limitat; daca acestia nu vor gasi ceva interesant pentru a ramane, atunci nu o vor face. Un alt element important pentru pagina ta este frecventa si volumul actualizarilor acesteia. Chiar daca o pagina este minunata si vizitatorii raman impresionati, acestia nu se vor intoarce daca nu vor sti ca gasesc ceva nou data vitoare cand vin. O pagina cu mentiunea "Ultima actualizare: 23 octombrie 1995" in nici un caz nu va crea o impresie buna. In schimb, stabileste un program de actualizari; daca ai informatii noi de pus in pagina, nu le pune pe toate odata, ci treptat; creaza o sectiune intitulata "Ce este nou pe site?" in care sa precizezi ultimele noutati.

< continuare > CAP XI << | CAP XII | >> CAP XIII | Pagina principala | Nelamuriri sau intrebari? Scrie-ne


CUPRINS

INTRODUCERE
CAP I - Structura paginii
CAP II - Despre texte
CAP III - Despre culori
CAP IV - Despre tabele
CAP V - Exemple de tabele
CAP VI - Link-uri si pozitionare
CAP VII - Ultimele retusuri
CAP VIII - Despre imagini
CAP IX - Despre cadre (frames)
CAP X - Grafica pe web
CAP XI - Design pe web
CAP XII - Continut pe web
CAP XIII - Continut extern
CAP XIV - Testare si verificare
CAP XV - Gazduire pagini
CAP XVI - Nume domenii
CAP XVII - Promovare pagina
CAP XVIII - Intretinere pagina
CAP XIX - Incheiere

~ (C) reddog 2006. Ai ceva de spus, de intrebat, de criticat sau laudat? scrie. Acceptam si propuneri de colaborare ~